چیدمان مبل راحتی ۷ نفره

چیدمان مناسب مبل راحتی

چیدمان مبل راحتی ۷ نفره

چیدمان مبل راحتی ۷ نفره در نگاه اول شاید کمی سخت به نظر برسد. اما تنها با رعایت اصول و قواعد آن و با کمی خلاقیت. تبدیل به یکی از ساده‌ترین کارها در طراحی دکوراسیون منزل به شمار می‌رود. شما با نوع چیدمان‌هایی که در این مطلب از نوژان مبل به آن‌ها پرداخته‌ایم. می‌توانید از ایده پردازی‌های ترکیبی و یا روتین برای چیدن مبلمان هفت نفره در خانه خود بهره بگیرد. با ما همراه باشید.

دکوراسیون و مدل چیدمان مبل راحتی ۷ نفره

برای متفاوت بودن باید متفاوت نگریست. اگر در خانه خود از ست مبلمان ۷ نفره استفاده می‌کنید. باید با نوع چیدمان مبل راحتی هفت نفره بیشتر آشنا شوید. به عنوان مثال این ایده پردازی که شما همیشه از یک چیدمان خطی استفاده کنید. که معمولا در دکوراسیون اتاق مستطیلی شکل مورد استفاده قرار می‌گیرد. اصلاً ایده خوبی نیست. در این مطلب با تصاویری از زیباترین نوع چیدمان مبل راحتی ۷ نفره در خانه‌های گوناگون و با انواع سبک دکوراسیون داخلی خواهیم آموخت. که چگونه می‌شود به راحتی به سبک چیدمان‌های مدرن فضا را با یک ست مبلمان هفت نفری طراحی کرد.

تعداد نشیمن در دکور

البته توجه کنید این امر قانونی مهر خورده نیست که حتماً از سرویس مبل هفت نفره بایستی به صورت کامل در دکوراسیون استفاده کنید. ازآنجایی‌که یک مبل راحتی هفت نفره معمولا از دو کاناپه دو نفره و سه نفره ساخته شده است. و از دو مبل راحتی در کنار آن استفاده می‌شود. می‌توان به طرق مختلفی چیدمان آن‌ها را به انجام رساند. و در مواقعی نیز اگر فضای کافی وجود نداشت. از تعداد کمتری مبلمان مثلا ست ۴ نفره مبلمان و یا سرویس مبل ۵ نفره در اتاق پذیرایی یا نشیمن استفاده کرد. در صورتی که قصد خرید مبل راحتی برای منزل خود را داشته و یا از این نوع مبلمان در خانه خود استفاده می‌کنید، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

چیدمان ترکیبی ست مبل با دو رنگ متفاوت

چیزی که در تصویر مشاهده می‌کنید یک چیدمان امروزی است. برای این منظور خارج از تمام چیدمان‌هایی که تاکنون داشتید. از دو کاناپه و یک مدل جدید مبل تک نفره بهره بگیرید. برای این منظور با دکور کردن کاناپه‌ها در روبروی هم و استفاده کردن از یک مبل تکی یک چیدمان مستطیلی برای شما فراهم می‌شود. که برای گفتگوها و دور همی‌های صمیمی بسیار مناسب است.

بهره وری مناسب از فضا

برای بهره گرفتن از فضا به نفع این دکوراسیون می‌توانید از پاف‌های پارچه‌های متضاد با چیدمان خود نهایت استفاده را ببرید. این که زمینه پشت این چیدمان یک گالری دیواری نوستالژی باشد. یا یک دیوار رنگی ساده، امری سلیقه‌ای است که به نظر و سلیقه شما مربوط می‌شود. توجه کنید که در این نوع چیدمان استفاده از یک یا دو مبل تکی بستگی به فضای اتاق شما دارد. در این تصویر تنها یکی از مبل‌های تک نفره مورد استفاده قرار گرفته است. ولی شما می‌توانید با توجه به اتاق و سیلقه خود، از یک مبل تک نفره نیز در ربروی همین مبل تکی استفاده کنید.

چیدمان-مبل-راحتی-7 نفره

مبل‌های راحتی سفید و چیدمان روتین

یکی از چیدمان‌های روتین مبل راحتی ۷ نفره دکور کردن آن‌ها به سبک یک مربع خانوادگی است. برای این منظور شما می‌توانید کاناپه‌ها را به صورت مبل ال در کنار یکدیگر قرار دهید. با استفاده از مبل‌های راحتی دنباله دکوراسیون را ادامه دهید. استفاده از پاف‌های اضافه به منظور بهره گرفتن آن‌ها در زمان آمدن مهمان. خود یک ایده پردازی کامل‌تری برای چیدمان یک مربع کامل به شما می‌دهد.

چیدمان-مبل-راحتی-7 نفره

 

چیدمان مستطیلی با مبلمان ۷ نفره راحتی

برای این منظور به شما استفاده از یک کاناپه سه نفره به صورت خطی را در ابتدا پیشنهاد می‌دهیم. در ادامه می‌توانید با استفاده از مبل‌های راحتی تک نفره به صورت قرینه در روبروی این کاناپه عریض کار طراحی دکوراسیون داخلی را ادامه دهید. برای اینکه چیدمان شما زیاد ترکیبی یکدست نداشته باشد. با یک صندلی مهمان نظم این دکوراسیون را به هم بزنید. استفاده از پاف‌های پا مبلی در برابر مبل‌ها اگر فضای کافی در محیط داشته باشید. انتخاب مناسبی برای راحتی مهمان‌های شما به شمار می‌رود. همچنین اگر محیط اتاق قرار نیست زیاد رسمی باشد. می‌توانید از صندلی گهواره ای یا همان صندلی‌های راک نیز به جای مبل تک نفره در این چیدمان استفاده کنید.

چیدمان-مبل-راحتی-7 نفره

دکور رنگی مبل راحتی ۷ نفره

همانند عکس چیدمان سرویس مبل زیر با استفاده از مبل‌های رنگی کار دکوراسیون را در هر زمان که بخواهید می‌توانید به انجام برسانید و تفاوت و شیک بودن را در خانه خود احساس کنید. با استفاده از یک فرش اندازه محیطی که قصد چیدمان سرویس مبل در دو آن را دارید مشخص کنید. سپس از یک کاناپه دو نفره و دو مبل راحتی برای دکوراسیون کردن بهره بگیرد. این قانون در جایی نوشته نشده است. که حتماً از تمام مبل‌ها باید در دکوراسیون یک جا استفاده شود. می‌توانید از کاناپه سه نفره برای یک چیدمان دیگر استفاده کرد. برای مثال می‌توانید از کاناپه ۳ نفره سرویس مبل خود. در روبروی تلویزیون استفاده کنید. تا در میهمانی‌ها بتوانید دو مکان و فضای مجزا را برای افرادی درست کنید. که می‌خواهند تلویزیون تماشا کنند و یا به دنبال یک دور همی و گفتگوی خانوادگی و دوستانه صمیمی هستند.

چیدمان-مبل-راحتی-7 نفره

حذف کاناپه از سرویس مبل ۷ نفره

اگر فضای کافی برای چیدمان مبل هفت نفره ندارید. می‌توانید یکی از کاناپه‌ها را از دکوراسیون حذف کنید. این امر به شما این امکان را می‌دهد که از یک صندلی مهمان اضافه بهره بگیرید. همانند چیدمانی که در عکس زیر مشاهده می‌کنید. با استفاده از یک کاناپه دو نفره که بعضی مواقع از آن با عنوان مبل لاوست نیز یاد می‌شود. یک صندلی مهمان و دو صندلی تک نفره کار چیدمان خود را به انجام برسانید.

چیدمان-مبل-راحتی-7 نفره

نقش میز جلومبلی در چیدمان سرویس مبل راحتی ۷ نفره

با کمک گرفتن از یک میز جلو مبلی گرد و دایره‌ای بزرگ به جای یک فرش می‌توانید یک نقطه مرکزی برای چیدمان خود درست کرده و مبل‌ها را دور آن بچینید. همانند تصویر زیر با کمک یک کاناپه سه نفره و مبل راحتی یک فضای بهاری را با کوسن‌های رنگی به خانه خود بیاورید. در ادامه با یک کاناپه دو نفره در روبروی این قاب زیبا ایده پردازی خود را به پایان برسانید. در این چیدمان به دلیل باز بودن فضا از تمام مبلمان استفاده شده است. شما نیز می‌توانید به این صورت یک چیدمان دایره ای شکل از مبلمان هفت نفره خود داشته باشید.

چیدمان-مبل-راحتی-7 نفره

سرویس مبل ۷ نفره متفاوت

همان طور که در تصویر مشاهده می‌شود. در این دکوراسیون از شومینه به عنوان نقطه کانونی یا مرکزی برای چیدمان بهره گرفته شده است. برای این منظور شما می‌توانید از مبل‌ها به صورت کامل به شکل یک مربع نیمه کامل بهره بگیرید. به این دلیل می‌گوییم نیمه‌کامل که یک سمت آن باز نگه داشته شده تا عبور و مرور راحت‌تر انجام شود. همچنین در این چیدمان از مبل‌های تک نفره و صندلی‌های مهمان به جای یک کاناپه سه نفره بهره گرفته شده است.

چیدمان-مبل-راحتی-7 نفره

دکوراسیون خاص زرد و مشکی

برای داشتن یک دکوراسیون شیک و مدرن باید از رنگ‌های زیبا نیز در دکوراسیون خود استفاده کنیم. برای این منظور کوسن‌های کاناپه سه نفره با مبل‌های تک نفره هارمونی رنگ خود را حفظ کرده است. نمونه‌ای زیبایی از ست کردن کوسن با مبل را شاهد هستیم. شما می‌توانید اگر فضای کافی در اختیار داشتید از صندلی‌های مهمان بیشتری در ایده پردازی خود بهره بگیرد. تفاوت داشتن صندلی‌های مهمان همانند ایده پردازی زیر سبب زیباتر شدن فضای داخلی شما می‌شود.

چیدمان-مبل-راحتی-7 نفره

 

مبل های رنگی در دکوراسیون و چیدمان سرویس مبل

با استفاده کردن از مبل‌های رنگی خود شما هم قانونی همیشگی چیدمان مبل راحتی ۷ نفره را فراموش خواهید کرد. در این ایده پردازی از یک فرش رنگی برای شروع کار بهره گرفته شده است. شما می‌توانید جای این نوع فرش و گلیم از فرش ایرانی در دکوراسیون امروزی خانه خود نیز استفاده کنید. چیدمان با کاناپه سبز سه نفره و مبل‌های رنگی صورتی یک نفره سبب اثربخش شدن یک دکوراسیون ایده ال در محیط این خانه شده است. این سلیقه شما است که نمای پشت این دکوراسیون را با چه سبکی دیزاین کنید و میز پذیرایی شما به چه حالت و مدلی انتخاب شود.

چیدمان-مبل-راحتی-7 نفره

چیدمان مبل راحتی مدرن

از یک فرش کوچک مربعی شکل و چند مبل طوسی و یک مبل رنگی در این دیزاین استفاده شده است. این ایده پردازی نسبت به چیدمان‌های قبلی قدری متفاوت است. زیرا در مرکز می‌شود دو میز پذیرایی مشاهده کرد. یک میز به صورت چوبی و یک میز به شکل پاف مورد استفاده قرار گرفته است که می‌توان از آن مواقعی که تعداد میهمانان بیشتر است به عنوان مبل استفاده کرد. ست شدن کوسن‌ها با یکی از مبل‌های راحتی امکان چیدمان چشم‌نوازتری را به شما می‌دهد. این ایده پردازی شبیه به ایده پردازی‌های روتین و همیشگی ما است که به صورت مربعی از تمام مبلمان ۷ نفره استفاده شده است. در این تصویر به خوبی می‌توان قدرت استفاده از کوسن‌های طرح دار و رنگی با مبل طوسی را در زیباتر کردن دکوراسیون خانه مشاهده کرد.

چیدمان-مبل-راحتی-7 نفره

 

چیدمان مبل راحتی هفت نفره به صورت ال شکل

شما می‌توانید از مبل‌های هفت نفره برای طراحی دکوراسیون داخلی فضای اتاق خود به جای مبل‌های هفت نفره معمول نیز بهره ببرید. همان طور که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید، صندلی‌های این مبل ال شکل نیز به صورت هفت‌تایی طراحی شده است که همان مبل هفت‌تایی را برای شما تداعی می‌کند. با این تفاوت که فضا برای رفت آمد در این دکوراسیون بازتر است و زیاد محدود به یک چیدمان مربعی شکل نیستیم. استفاده از پاف ست با این مبل سبب می‌شود زیبایی دکوراسیون نیز دو چندان شود. در صورتی که به دنبال استفاده از این نوع مبلمان در منزل خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم که مطلب چیدمان مبل ال در خانه‌های کوچک را نیز مطالعه کرده و با بایدها و نبایدهای چیدمان این نوع مبلمان بیشتر آشنا شوید.

چیدمان-مبل-راحتی-7 نفره

مبل هفت نفره و میز پذیرایی متفاوت

همیشه همه ما مبل‌های هفت نفره را در کنار یک میز چوبی و دو میز عسلی دیده‌ایم. با بهره گرفتن از پاف‌های لطیف این قانون را نیز می‌توان کنار زد. شما می‌توانید مبل‌های خود را حول محور این میز پذیرایی متفاوت چیدمان کنید. از سوی دیگر با استفاده از میزهای عسلی به چیدمان سنتی خود شکل جدید بدهید. شما می‌توانید با سبک مدرن و تلفیق سنتی دکوراسیون خود را به انجام برسانید که هوش شما در ایده پردازی را تداعی می‌کند.

چیدمان-مبل-راحتی-7 نفره

چیدمان زیبا با مبل‌های هفت نفره

برای زیباتر شدن دکوراسیون خود می‌توانید از مبل‌های متفاوت بهره بگیرد. شما با استفاده از مبل‌های مرجانی تک نفره با هر ترکیب رنگ دیگری، در زمینه داخلی دکوراسیون خود می‌توانید این ایده پردازی را پیاده کنید. کار دشواری نخواهد بود تنها به قدری هوش و سلیقه شما بستگی دارد.

چیدمان-مبل-راحتی-7 نفره

چگونه ست مبل ۷ نفره را بچینیم؟

ایده‌ها و تصاویری که در این مطلب برای راهنمای چیدمان مبل راحتی ۷ نفره مشاهده کردید، تنها بخش کوچکی از چیدمان مبل‌های هفت نفره به شمار می‌روند. شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود دکوراسیون‌های متفاوت‌تری را تجربه کنید. این را همیشه به یاد داشته باشید که پیروی کردن از یک سبک چیدمان سبب زیبایی نمی‌شود. قدری ترس خود را کنار بگذارید و از رنگ‌های شاد و دکوراسیون‌های متفاوت در دیزاین خود بهره بگیرید. با استفاده از کاناپه‌های سه نفره و مبل‌های تک و یا کاناپه‌های دو نفره با ترکیب مبل‌های تک نفره و صندلی‌های مهمان ایده پردازی‌های منحصر به فرد در چیدمان خود داشته باشید. بهره گرفتن از یک شومینه، فرش و یا میز تلویزیون میز سبب می‌شود چیدمان شما به آن سمت به راحتی هدایت شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *