وانیا کلاسیک چوب راش

چوب درخت راش یکی از معروف ترین چوب هایی است که در ساخت مبلمان کلاسیک به کار گرفته می شود.این نوع چوب با هر دکوراسیونی هماهنگی دارد و اگر به خوبی از آن مراقبت و نگهداری بعمل آید,برای مدت زمان طولانی با همان کیفیت اولیه قابل استفاده می باشد.نکات زیر به شما در خرید مبل کلاسیک با چوب راش کمک کرده و کارتان را ساده تر می کند.

چوب راش چیست؟

چوب راش دارای رنگ کرم مایل به قرمز است,راش چوبی نیمه سنگین,دارای بافتی همگن وتقریبا مقاوم در برابر حشرات و قارچ هاست.در مبلمان کلاسیک که در بازار موجود می باشد علاوه بر چوب درخت راش ایرانی,گونه ای از چوب راش از مرز آذربایجان وارد ایران شده ودر اختیار تولید کنندگان مبل کلاسیک قرار گرفته است.مبل های کلاسیک مجموعه مبل سام اکسون تماما وارداتی و از مرغوب ترین چوبهای راش می باشد.مزیت چوب راش وارداتی به چوب داخلی این است که این چوب به دلیل ابعاد و رطوبت مناسب تخته ها میزان ضایعات کمتری در فرایند تولید مبل دارد.

چرا مبلمان با چوب راش بخریم؟

همانطور که پیش تر به آن اشاره شد چوب راش از مقاومت بالایی برخوردار می باشد.مبلمانی که از چوب راش ساخته می شود,تقریبا نسبت به سایر مبلمان کلاسیک از کیفیت قابل قبولی برخوردار است.اگر از آن دسته خانواده های پر رفت وآمد وشلوغ هستید,بهترین گزینه برای شما انتخاب مبلمانی با چوب راش است زیرا به راحتی خراب وفرسوده نمی شود.

مبلمان کلاسیک درست شده از چوب راش زیبایی خاصی دارد و در اروپا و آمریکا از طرفداران زیادی برخوردار است.زیبایی وجذابیت این مبلمان در نوع خود بی نظیر است.

به دنبال چه ویژگی باشیم؟

هرچند مبلمان با چوب راش باید به طور خالص از چوب راش ساخته شود اما اغلب برخی از آنها فقط شامل روکش سطحی راش هستند.به هر حال تصمیم گیری با شماست,وبنا به سلیقه وبودجه می توانید گزینه مناسبی برای خود انتخاب کنید.درست است خرید مبل کلاسیک با روکش راش مقرون به صرفه تر از اجناس ارزان قیمت است,اما پیشنهاد ما این است که از خرید این مبلمان خودداری کنید.زیرا بعد از مدت زمان کوتاهی غیر قابل استفاده می شوند.

بهتر است از جایی مبل کلاسیک خریداری نمایید که نسبت به چوب آن اطمینان کافی داشته باشید.مبلمانی که به تازگی از چوب راش تهیه شده باشد فاقد زبری بوده و همه جای آن دارای سطح یکسانی می باشد.مبلی که از چوب راش درست می شود سطحی نرم,صاف و لطیف دارد.

خریدمبل کلاسیک  که تماما از چوب راش ساخته شده باشد یک سرمایه گذاری بزرگ محسوب می شود به این علت که هم دوام زیادی دارد و هم اینکه اگر به فکر تغییر دکوراسیون مبلمان منزلتان بیفتید همچنان ارزش اولیه خود را حفظ می کند و می توانید آنرا به راحتی با قیمت مناسب بفروشید.