تزئین خانه با گل و گیاه

استفاده از گلدان در تزئین خانه

تزئین خانه با گل و گیاه

تزئین خانه با گل و گیاه :  شما می‌توانید با کمترین هزینه خانه خود را با گل و گیاه به سبکی متفاوت و زیبا دیزاین کنید. در ادامه با با نوژان مبل همراه باشید. تا با چند نمونه متفاوت دیزاین داخلی با استفاده از گل و گیاه در خانه آشنا شوید.

ایده‌هایی برای تزیین خانه با گل و گیاه

استفاده از گل و گیاه در داخل منزل شما بدون شک یکی از کم‌هزینه‌ترین موارد برای دیزاین داخلی به شمار می‌رود. استفاده از گل و گیاه در اتاق پذیرایی، اتاق نشیمن، آشپزخانه، راهرو و حیاط خلوت. با توجه به سلیقه و ذوف شما بر زیبایی خانه شما خواهد افزود. با ایده پردازی‌هایی که در ادامه با آن آشنا خواهید شد. خواهید توانست زیباتری منزل خود را به شکلی متفاوت و زیباتر از قبل طراحی کنید. برای اینکه یک چیدمان متفاوت و خاص داشته باشید. نیازی نیست هزینه‌های سرسام‌آوری را به خود و خانواده‌تان تحمیل کنید. با استفاده از چند گلدان می‌توانید یک گلخانه شیک در حیاط‌خلوت خود بر پا کنید. می‌توانید روی میز نهارخوری خود را با انواع کاکتوس‌های بندانگشتی دیزاین کنید.

گلدان‌های ترکیبی در دکوراسیون داخلی

برای نمونه همان گونه که در دکوراسیون عکس زیر مشاهده می‌کنید. استفاده از گلدان‌هایی با گل آویز در کنار درختچه‌های آپارتمانی. و تزیین خانه با گل و گیاه سبب خاص شدن اتاق نشیمن شده است. شما به‌راحتی می‌توانید در قسمتی از اتاق نشیمن که با تراس هم‌جوار است این ایده پردازی را ادامه‌دار به انجام برسانید. خود را در چیدمان گل و گیاه محدود نکنید. می‌توانید تمام گل‌های آویز را از سقف آویزان کنید و اطراف آن را با گلدان‌های ریز و درشت دیزاین کنید. این دکوراسیون شما را به یک جنگل مصنوعی خانگی دعوت خواهد کرد.

چیدمان کتابخانه گلدانی

برای استفاده متفاوت از گل و گیاه در خانه می‌توانید قسمتی از دیوار خانه خود را به‌عنوان کتابخانه گلدانی در نظر بگیرید. به‌جای استفاده از کتاب این قسمت را با ترکیبی از گل و گیاه و کمی کتاب دیزاین کنید. چیزی که در این تصویر مشاهده می‌کنید استفاده از کاکتوس، درختچه‌های آپارتمانی زیبا، لوازم جانبی باغبانی در قفسه‌های کتابخانه است. برای لذت بردن از این دیوارکوب بی‌نظیر یک صندلی را با شال مبل پشمی دیزاین کنید و کتاب‌های موردعلاقه خود را در نزدیکی آن قرار دهید. لذت بردن از این منظره چیزی نیست که شما در تصویر مشاهده می‌کنید. دست‌به‌کار شوید تا عطر گل‌های طبیعی فضای خانه شمارا پر کند. کنده‌های چوب در کنار آب‌پاش سنتی سبب جلوه دادن به این دکوراسیون بی‌نظیر شده است.

اتاق خواب رویایی با گیاهان طبیعی

برای اینکه یک اتاق خواب متفاوت و شیک داشته باشید. نیازی نیست از لوازم لوکس و گران قیمت استفاده کنید. شما به راحتی همانند تصویر زیر می‌توانید قسمت گوشه‌ای اتاق خواب خود را از گل‌های رونده استفاده کنید که با مرور زمان به زیبایی آن افزوده می‌شود. از یک‌تخته چوب به‌عنوان طاقچه در بالای سر تخت بهره بگیرد. با استفاده از گل‌های طبیعی زیبای آپارتمانی کوچک و گلدان‌های زیباروی آن را دیزاین کنید. بدون تردید هر زمان که وارد اتاق‌خواب خود می‌شوید از عطر آن سرمست خواهید شد.

استفاده از شال تخت

استفاده از شال تخت در کنار یک کاناپه به همراه شال مبل شما را به یک دکوراسیون مدرن نزدیک می‌کند. این ایده پردازی‌ها احتیاج به کمی شور و سلیقه دارد. تا شما را در دراز مدت به بهترین و خاص‌ترین دیزاین داخلی نزدیک کند. پس ایده پردازی کنید و منتظر نتیجه آن بمانید. ایده پردازی با استفاده ازگل‌های طبیعی سبب می‌شود. یک حس بهاری همیشگی در خانه شما ایجاد شود.

اتاق کار با گل و گیاه طبیعی

بدون ترید استفاده از هر وسیله تزئینی در اتاق کار سبب خواهد شد که شما تمرکز خود را در زمان کار از دست بدهید. به شما پیشنهاد می‌کنیم از دیوار روبروی میز کار خود یک گلخانه شیک و زیبا بسازید. این امر علاوه بر زیباسازی فضا به انرژی گرفتن شما در حین کار کمک خواهد کرد. با استفاده از قفسه‌های چوبی نمای روبروی میز کار خود را با تعداد زیادی گلدان همانند تصویر دیزاین کنید. برای ادامه این زیباسازی می‌توانید از درختچه‌های طبیعی برای اطراف میز کار خود استفاده کنید. این امر سبب می‌شود شما یک میز کار خلوت و یک محیط کار بی‌نظیر را تجربه کنید. عطر خوش گل‌های طبیعی حال خوشی را برای شروع یک روز کاری به شما هدیه خواهد داد. با استفاده از گل و گیاه می‌توانید تا سالیان سال بدون صرف هیچ هزینه‌ای یک محیط خاص در دکوراسیون اتاق کار خود داشته باشید.

آشپزخانه گل‌گلی

برای اینکه یک آشپزخانه متفاوت داشته باشید به شما استفاده از گل و گیاه در آشپزخانه را پیشنهاد می‌کنیم. برای این منظور شما می‌توانید از سبزی‌هایی که برای تهیه مواد غذایی به آن نیاز دارید استفاده کنید. همچنین استفاده از گل‌های طبیعی در محیط آشپزخانه به زیباتر شدن آن بسیار کمک می‌کند. استفاده از یک گل آویز، یک سبد گل، یک گلدان پر از گل شما را به هدفتان نزدیک می‌کند. می‌توانید پشت پنجره آشپزخانه یا نمای ورودی آن را با گلدان‌های گل زیبا دیزاین کنید. این دکوراسیون با کمترین هزینه تا سالیان سال برای شما زیبایی خواهد داشت.

 استفاده از گل و گیاه در راهرو

برای این‌که به‌راحتی به نظافت راهرو بپردازید به شما استفاده از گلخانه‌های دیوارکوب را پیشنهاد می‌کنیم. شما به راحتی با استفاده از یک گلخانه چوبی دیواری کوچک می‌توانید به این مهم دست پیدا کنید. می‌توانید با استفاده از شمع یا نورپردازی‌های زیبا یک راهرو شیک و خاص را داشته باشید. برای متفاوت بودن نیازی نیست همیشه هزینه‌های سرسام‌آوری را متحمل شد؛ تنها کافی است قدری ایده پردازی متفاوت داشت. می‌توانید گلدان‌ها را روی این باکس چوبی وصل کنید و یا اینکه از خود باکس‌ها به‌ عنوان گلدان استفاده کنید. استفاده از قفس‌های پرندگان در این دیزاین نیز یک ورودی زیبا را برای شما به همراه دارد. برای ایده‌های بیشتر در این رابطه نیز می‌توانید مطلب مربوط به استفاده از گیاهان در دکوراسیون راهرو و راه پله را مطالعه کنید.

تزئین خانه با گل و گیاه

تزئین خانه با گل و گیاه

تراس جنگلی

اگر خانه شما آپارتمانی است و شرایط داشتن یک باغچه سنتی را ندارید به شما پیشنهاد می‌کنیم از تراس خانه خود به‌ عنوان یک باغ دنج و کوچک استفاده کنید. برای این منظور و تزیین تراس خانه خود می‌توانید از قفسه‌های چوبی برای دیزاین گلدان‌های گل طبیعی استفاده کنید. همچنین استفاده از صندلی و میز فلزی با روکش‌های رنگی نیز پیشنهاد ما به شما است. از طرفی نیز می‌توانید به‌صورت ال از صندلی‌های چوبی با کوسن‌های سنتی رنگی بهره ببرید. ایده پردازی و استفاده از گل‌های طبیعی امری سلیقه‌ای است که به هوش و نیاز شما بستگی دارد. می‌توانید برای این فضا از گلدان‌های آویز و درختچه‌های بزرگ و کوچک بهره ببرید. گل‌آرایی و نورپردازی به‌صورت تلفیقی سبب می‌شود شما یک دکوراسیون زیبا را به خانه خود بیاورید.

تزئین خانه با گل و گیاه

گل و گیاه در اتاق نشیمن خاص

برای این‌که در هر لحظه از زمان از محیطی که در آن هستید احساس لذت داشته باشید تزیین خانه با گل و گیاه پیشنهاد ما به شما است. شما به‌ راحتی با استفاده از چندین درختچه زیبا می‌توانید با این مهم دست پیدا کنید. چیدمان گل‌های آویز در اتاق نشیمن، قرار دادن درختچه‌های آپارتمانی مشرف‌ به پنجره اتاق و استفاده از کاکتوس‌های ریز و درشت برای دیزاین میز غذاخوری تنها بخشی از پیشنهادات ما به شما است. همانند عکس‌های زیر شما با استفاده از مبلمان رنگی می‌توانید به رنگ پردازی بیشتر اتاق نشیمن خود کمک کنید. کوسن‌های رنگی، فرش‌های رنگی سنتی، آویزهای سنتی همگی سبب می‌شوند شما یک دکوراسیون متفاوت در منزل خود داشته باشید. استفاده از گلدان‌های رومیزی با شروع فصل بهار سبب می‌شود شما یک دکوراسیون بهاری در منزل خود داشته باشید.

تزئین خانه با گل و گیاه

جمع بندی

همان‌طور که در تصاویر و نمونه‌های فوق مشاهده کردید به راحتی و با کمترین هزینه می‌توان متفاوت‌ترین دیزاین را در یک خانه شیک ایرانی داشت. شما با استفاده ازگل‌های طبیعی آویز و درختچه‌های با گلدان‌های بزرگ می‌توانید یک محیط سرسبز را در خانه خود ایجاد کنید. استفاده از گلدان‌های آویز در جلوی درب ورودی روی تراس در اتاق‌خواب شما، آشپزخانه و اتاق نشیمن تنها گوشه‌ای از استفاده از گل و گیاه در منزل است.  می‌توانید با استفاده از یک آلاچیق پشت‌بام خانه خود را به یک باغچه زیبا و سرسبز تبدیل کرده و جلوی درب ورودی منزل خود را سبزی‌کاری کنید. بدون تردید ذوق و سلیقه شما در این حیطه بسیار گسترده است و نوژان مبل با ایده پردازی‌های خود تنها جرقه‌ای به این چراغ خاموش زده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *