چیدمان مناسب مبل ال

چیدمان مبل ال

چیدمان مناسب مبل ال

چیدمان مناسب مبل ال : چیدمان مبل همواره یکی از چالش‌های مطرح در طراحی دکوراسیون داخلی بوده است. در این بین با توجه به محبوبیتی که مبلمان ال شکل دارد. یکی از سولات مطرح، این است که چگونه مبل ال را بچینیم؟ اگر شما هم جزء افرادی هستید. که می‌خواهید در دکوراسیون منزل خود از مبلمان ال شکل استفاده کنید. ادامه این مطلب نوژان مبل را از دست ندهید.

چگونه-مبل-ال-را-بچینیم

نحوه چیدمان مبل ال (L) شکل در منزل

با توجه به چیدمان مبلمان ال شکل که در آن مبل‌ها کنار هم قرار می‌گیرند. این نوع مبلمان فضایی خودمانی را به وجود می‌آورد. به همین دلیل نیز مبل ال شکل محبوبیت خاصی در بین افرادی دارد. که به دنبال ایجاد فضایی راحت و خودمانی هستند. یکی از مزیت‌های این نوع مبلمان این است که می‌توان آن‌ها را در هر جایی قرار داده. و به راحتی اتاق را بخش‌بندی کرد. در نهایت نیز یکی دیگر از مزیت‌های مبلمان ال شکل این است. که می‌توان در انواع دکوراسیون‌های داخلی و در فضاهای کوچک و یا بزرگ از آن استفاده کرد.

قرار دادن مبل ال شکل در گوشه اتاق

این نوع چیدمان فضایی دنج و راحتی را در خانه بوجود می آورد. و به خوبی آن را از سایر قسمت‌های خانه جدا می‌کند. همچنین باعث می‌شود که از فضای خانه استفاده بهینه شود. چرا که در حالت معمول نمی‌توان از گوشه خانه به خوبی استفاده کرد. اما اگر مبلمان را آنجا قرار بدهید. از گوشه خانه نیز به خوبی استفاده خواهید کرد.

چگونه-مبل-ال-را-بچینیم چگونه-مبل-ال-را-بچینیم

قرار دادن مبل ال شکل کنار دیوار

این نوع چیدمان مبل ال برای فضاهای کوچک بسیار مناسب است. چرا که برای چیدن مبلمان ال شکل به این صورت، تنها به یک دیوار نیاز دارید. از طرفی نیز به خوبی می‌توان آن را در برابر نقطه کانونی اتاق، که می‌تواند تلویزیون، شومینه و یا تابلوی نقاشی باشد، قرار داد.

چگونه-مبل-ال-را-بچینیم چگونه-مبل-ال-را-بچینیم چگونه-مبل-ال-را-بچینیم

قرار دادن مبل ال شکل در وسط اتاق

شاید ابتدا این گونه به نظر برسد که قرار دادن مبلمان ال شکل در وسط اتاق جلوه بدی به آن بدهد. ولی این نوع چیدمان برای فضاهای بزرگ مناسب بوده و به خوبی فضای اتاق را بخش‌بندی می‌کند. در ادامه می‌توانید نمونه‌ای از این نوع چیدمان را مشاهده کنید که فضای اتاق را به خوبی جدا کرده‌اند.

چگونه-مبل-ال-را-بچینیم چگونه-مبل-ال-را-بچینیم چگونه-مبل-ال-را-بچینیم

در این مطلب سعی کردیم سه روش مختلف برای چیدمان مبل‌های ال شکل را معرفی کنیم. امیدواریم با مطالعه این مطلب بتوانید ایده‌های خوبی برای طراحی دکوراسیون منزل خود بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *